Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 

Ministru kabineta noteikumi Nr. 448

Rīgā 2023. gada 15. augustā (prot. Nr. 40 4. §)

Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumos Nr. 606 "Ministru kabineta kārtības rullis"

Izdoti saskaņā ar Ministru kabineta iekārtas likuma
15. panta trešo un piekto daļu,
22. panta pirmo un otro daļu,
27. panta otro daļu, 28. panta sesto daļu
un 29. panta otro daļu
un Attīstības plānošanas sistēmas likuma
11. panta piekto daļu

1. Izdarīt Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumos Nr. 606 "Ministru kabineta kārtības rullis" (Latvijas Vēstnesis, 2021, 173A. nr.; 2023, 15. nr.) šādus grozījumus:

1.1. izteikt 11. punktu šādā redakcijā:

"11. Ja saistībā ar projektu nepieciešams izdarīt grozījumus arī citos hierarhiski tāda paša līmeņa tiesību aktos, tad vienlaikus ar sagatavoto projektu izskatīšanai Ministru kabinetā iesniedz arī projektus ar nepieciešamajiem grozījumiem.";

1.2. izteikt 13. punktu šādā redakcijā:

"13. Ministru kabineta iekārtas likumā noteiktajos Ministru kabineta un Ministru prezidenta atkāpšanās gadījumos katra ministrija un Ministru prezidenta padotības iestāde (turpmāk - atbildīgā ministrija) sagatavo un elektroniski iesniedz Valsts kancelejā informāciju par rīcības plāna izpildi un uzdevumiem, kuru izpilde ir turpināma, norādot šo uzdevumu sasaisti ar Nacionālā attīstības plāna mērķiem un uzdevumiem. Ja atbildīgā ministrija, sniedzot informāciju par paveiktajiem uzdevumiem un uzdevumiem, kuru izpilde ir turpināma, izvirza jaunus pasākumus, tā aizpilda šo noteikumu pielikuma otro sadaļu.";

1.3. izteikt 14. punktu šādā redakcijā:

"14. Valsts kanceleja triju darbdienu laikā pēc šo noteikumu 13. punktā minētās informācijas saņemšanas apkopoto informāciju iesniedz Ministru prezidentam vai Ministru prezidenta amata kandidātam.";

1.4. izteikt 17. punktu šādā redakcijā:

"17. Mēneša laikā pēc tam, kad Saeima nobalsojusi par uzticības izteikšanu jaunajam Ministru kabinetam, katra atbildīgā ministrija sadarbībā ar valdības sociālajiem partneriem, pilsoniskās sabiedrības pārstāvjiem, sadarbības partneriem un nozari (jomu) pārstāvošajām biedrībām un nodibinājumiem (turpmāk - nevalstiskās organizācijas) sagatavo rīcības plāna pasākumu projektu (pielikums) un elektroniski iesniedz to Valsts kancelejā.";

1.5. izteikt 19. punktu šādā redakcijā:

"19. Valsts kanceleja apvieno atbildīgo ministriju iesniegtos pasākumus vienotā rīcības plāna projektā atbilstoši deklarācijā minētajiem uzdevumiem. Ja nepieciešams, Valsts kanceleja lūdz atbildīgās ministrijas precizēt vai svītrot ministriju iesniegtos pasākumus deklarācijas uzdevumu īstenošanai, kā arī precizē pasākumus atbilstoši aktuālajai attīstības politikai. Rīcības plāna projektu Valsts kanceleja iesniedz Ministru prezidentam.";

1.6. izteikt 20. punktu šādā redakcijā:

"20. Ja sagatavotajā rīcības plāna projektā nav paredzēti pasākumi kāda deklarācijā ietverta uzdevuma īstenošanai, par šā uzdevuma īstenošanu atbildīgo ministriju nosaka Ministru prezidents. Atbildīgā ministrija 10 darbdienu laikā pēc Ministru prezidenta uzdevuma saņemšanas atbilstoši šo noteikumu pielikumam elektroniski iesniedz Valsts kancelejā informāciju par pasākumiem attiecīgo uzdevumu īstenošanai un norāda to izpildes termiņu.";

1.7. izteikt 21. punktu šādā redakcijā:

"21. Ja nepieciešams, Ministru prezidents organizē atsevišķas apspriedes par rīcības plāna projektu. Valsts kanceleja nodrošina minēto apspriežu organizēšanu un nepieciešamo izmaiņu veikšanu rīcības plāna projektā.";

1.8. izteikt 23. punktu šādā redakcijā:

"23. Atbildīgās ministrijas saskaņā ar Ministru kabineta rīkojumu sagatavo informāciju par rīcības plānā paredzēto pasākumu īstenošanas gaitu. Informāciju norāda, aizpildot attiecīgo rīcības plāna aili, un elektroniski iesniedz to Valsts kancelejā.";

1.9. izteikt 24. punktu šādā redakcijā:

"24. Valsts kanceleja pēc informācijas saņemšanas apkopo to un iesniedz Ministru prezidentam, kā arī ievieto Ministru kabineta tīmekļvietnē.";

1.10. izteikt 26. punktu šādā redakcijā:

"26. Pēc rīcības plāna vai tā izmaiņu apstiprināšanas Valsts kanceleja atbilstoši Ministru kabineta rīkojumam sagatavo aktualizēto rīcības plānu un ievieto to Ministru kabineta tīmekļvietnē, kā arī nosūta atbildīgajām ministrijām. Katra atbildīgā ministrija nodrošina tās kompetencē esošo rīcības plāna pasākumu sadaļas ievietošanu ministrijas tīmekļvietnē.";

1.11. izteikt 32. punktu šādā redakcijā:

"32. TAP portālā tiek nodrošināta projektu izstrāde, sabiedrības līdzdalība, projektu saskaņošana, apstiprināšana, nosūtīšana publicēšanai, ierobežotas pieejamības statusa aktualizēšana un deklasificēšana, nodošana Latvijas Nacionālajam arhīvam, kā arī uzdevumu aprite un kontrole.";

1.12. izteikt 33. punktu šādā redakcijā:

"33. Katram projektam, kas tiek sagatavots, pamatojoties uz uzdevumu vai pēc iestādes iniciatīvas, TAP portālā izveido tiesību akta lietu (turpmāk - TA lieta). TA lietā iekļauj katram projekta veidam un obligāti sagatavojamās informācijas komplektam atbilstošu informāciju - anotāciju, atzinumus, izziņu par atzinumos izteiktajiem iebildumiem un priekšlikumiem (turpmāk - izziņa) un citus dokumentus un informāciju, kas apliecina projektā regulējamo tiesisko attiecību likumību (piemēram, īpašuma tiesības apliecinoši dokumenti), bez kuru esības nav iespējams pieņemt lēmumu pēc būtības. TA lietai automātiski piešķir unikālu identifikācijas numuru, pēc kura var izsekot visām projekta virzības stadijām. Visas darbības, kas attiecas uz TA lietā ietverto dokumentu iesniegšanu Valsts kancelejā, veicamas tikai TAP portālā, izņemot projektus, kuri sagatavoti Valsts informācijas sistēmā darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem.";

1.13. izteikt 35.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"35.1. publiskā vide, kurā tiešsaistes režīmā bez autentificēšanās ir pieejama informācija par TA lietu sarakstu, TA lietās ietvertā vispārpieejamā informācija, informācija par sabiedrības līdzdalību, Valsts sekretāru sanāksmju, Ministru kabineta komitejas sēžu un Ministru kabineta sēžu darba kārtības un protokoli, ziņojumi, kas netiek skatīti Ministru kabineta sēdēs, iestādēm dotie uzdevumi un deklasificētie dokumenti. Pēc autentificēšanās ir iespēja piedalīties sabiedrības līdzdalības procesā;";

1.14. izteikt 45. punktu šādā redakcijā:

"45. Anotācijā, kas pievienota Ministru kabineta rīkojuma projektam par pilsonības piešķiršanu naturalizācijas kārtībā vai atļauju vai atteikumu atļaut saglabāt Latvijas pilsonību vai citas valsts pilsonību, norāda Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegto informāciju.";

1.15. izteikt 50.2. apakšpunktu šādā redakcijā:

"50.2. izstrādātā projekta un ar to saistīto dokumentu izvērtējumu atbilstoši Informācijas atklātības likuma un citu informācijas pieejamību regulējošo normatīvo aktu prasībām. Ja dokumentiem nosaka ierobežotas pieejamības statusu, tos noformē, izmantojot statusam atbilstošus apzīmējumus. Valsts kanceleja pēc savas iniciatīvas pieejamības statusu iesniegtajai informācijai negroza;";

1.16. papildināt ar 50.5. apakšpunktu šādā redakcijā:

"50.5. dokumentiem piešķirtā lietojuma ierobežojuma statusa aktualitātes izvērtēšanu, minētā statusa atcelšanu, maiņu vai termiņa pagarināšanu TAP portālā.";

1.17. izteikt 52.1.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"52.1.1. Finanšu ministrijas, izņemot šādus dokumentus:

52.1.1.1. Ministru kabineta rīkojuma projektu par amatpersonu kandidatūru apstiprināšanu, amatpersonu iecelšanu amatā, pārcelšanu citā amatā vai atbrīvošanu no amata, speciālās dienesta pakāpes piešķiršanu un amatpersonu amatu savienošanu;

52.1.1.2. Ministru kabineta rīkojuma projektu par Ministru kabineta rīkojumā citai ministrijai vai citai institūcijai dotā uzdevuma izpildes termiņa pagarinājumu vai atzīšanu par spēku zaudējušu;

52.1.1.3. Ministru kabineta rīkojuma projektu par konsultatīvās padomes, komisijas vai darba grupas izveidi, ja tas neskar Finanšu ministrijas kompetences jomu un attiecīgajā padomē, komisijā vai darba grupā nav paredzēts iekļaut Finanšu ministrijas pārstāvi;

52.1.1.4. Ministru kabineta rīkojuma projektu par pilsonības piešķiršanu naturalizācijas kārtībā vai atļauju vai atteikumu atļaut saglabāt Latvijas pilsonību vai citas valsts pilsonību;

52.1.1.5. Ministru kabineta rīkojuma projektu par Ministru kabineta atzinības raksta piešķiršanu par izciliem sasniegumiem sportā, kultūrā, kā arī mācību olimpiādēs, konkursos un sacensībās;

52.1.1.6. Ministru kabineta rīkojuma projektu par proporciju, kādā īpašuma kompensācijas sertifikātu vietā par maksāšanas līdzekli var izmantot privatizācijas sertifikātus;

52.1.1.7. Ministru kabineta rīkojuma projektu par valsts nekustamā īpašuma atmežošanu;

52.1.1.8. Ministru kabineta noteikumu projektu par dabas parku individuāliem aizsardzības un izmantošanas noteikumiem;

52.1.1.9. tiesā iesniedzamo dokumentu projektu un Ministru kabineta vēstules projektu, ja tas neskar Finanšu ministrijas kompetences jomu;";

1.18. izteikt 52.1.2. apakšpunktu šādā redakcijā:

"52.1.2. Tieslietu ministrijas, izņemot šādus dokumentus:

52.1.2.1. Ministru kabineta rīkojuma projektu par speciālās dienesta pakāpes piešķiršanu un amatpersonu amatu savienošanu;

52.1.2.2. Ministru kabineta rīkojuma projektu par Ministru kabineta rīkojumā citai ministrijai vai citai institūcijai dotā uzdevuma izpildes termiņa pagarinājumu vai atzīšanu par spēku zaudējušu;

52.1.2.3. plānošanas dokumenta projektu, ja tas neskar Tieslietu ministrijas kompetences jomu, Eiropas Savienības tiesību pārņemšanu vai ieviešanu, kā arī ja tas būtiski neskar tiesību sistēmu un tajā netiek paredzēti uzdevumi Tieslietu ministrijai vai tās padotības iestādei;

52.1.2.4. Ministru kabineta rīkojuma projektu par konsultatīvās padomes, komisijas vai darba grupas izveidi, ja tas neskar Tieslietu ministrijas kompetences jomu un attiecīgajā konsultatīvajā padomē, komisijā vai darba grupā nav paredzēts iekļaut Tieslietu ministrijas pārstāvi;

52.1.2.5. Ministru kabineta rīkojuma projektu par pilsonības piešķiršanu naturalizācijas kārtībā;

52.1.2.6. Ministru kabineta rīkojuma projektu par iestādes budžeta apstiprināšanu, par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem", par apropriācijas pārdali un par ilgtermiņa saistību sadalījumu pa gadiem vai to precizēšanu;

52.1.2.7. Ministru kabineta rīkojuma projektu par Ministru kabineta balvas vai atzinības raksta piešķiršanu, par naudas balvu piešķiršanu par izciliem sasniegumiem sportā, kultūrā, kā arī mācību olimpiādēs, konkursos un sacensībās;

52.1.2.8. Ministru kabineta rīkojuma projektu par proporciju, kādā īpašuma kompensācijas sertifikātu vietā par maksāšanas līdzekli var izmantot privatizācijas sertifikātus;

52.1.2.9. tiesā iesniedzamo dokumentu projektu un Ministru kabineta vēstules projektu, ja tas neskar Tieslietu ministrijas kompetenci;";

1.19. papildināt ar 52.1.3.1 apakšpunktu šādā redakcijā:

"52.1.3.1 Labklājības ministrijas:

52.1.3.11. par Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentu projektiem;

52.1.3.12. par ārējo tiesību aktu projektu īstenošanu Eiropas Savienības fondu jomā, kas skar horizontālo principu "Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana", īstenojot pasākumus Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Eiropas Sociālā fonda Plus, Kohēzijas fonda, Taisnīgas pārkārtošanās fonda, Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda, Iekšējās drošības fonda un Finansiāla atbalsta instrumenta robežu pārvaldībai un vīzu politikai;";

1.20. izteikt 52.2.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"52.2.1. Valsts kancelejas:

52.2.1.1. ja projekts attiecas uz valsts pārvaldes institucionālo uzbūvi un darbības principiem, kā arī amata vietu skaita un atlīdzības izmaiņām (izņemot pedagogus);

52.2.1.2. par jebkuru plānošanas dokumenta projektu un informatīvā ziņojuma projektu par plānošanas dokumentu izpildi, kā arī par tādu projektu savstarpējo saskaņotību un atbilstību normatīvo aktu prasībām, kas attiecas uz nacionālā līmeņa attīstības plānošanas dokumentu un skar publiskas personas kapitāla daļu pārvaldes jautājumus;";

1.21. svītrot 52.2.2. apakšpunktu;

1.22. papildināt ar 52.2.6.1 apakšpunktu šādā redakcijā:

"52.2.6.1 Datu valsts inspekcijas, ja projekts skar personas datu apstrādes jautājumus, tostarp personas datu apstrādi informācijas sistēmās;";

1.23. izteikt 53. punktu šādā redakcijā:

"53. Finanšu ministrija projektus, kas saistīti ar likumprojektu par valsts budžetu kārtējam gadam un vidēja termiņa budžeta ietvaru un tā sagatavošanu, kā arī ar budžeta izpildes procesa nodrošināšanu, Likumā par budžetu un finanšu vadību un likumā par valsts budžetu kārtējam gadam un vidēja termiņa budžeta ietvaru noteiktajos gadījumos nesaskaņo ar citām ministrijām un iestādēm, bet izstrādes procesā konsultējas ar Tieslietu ministriju, lai nodrošinātu tiesiskuma principu, un Valsts kanceleju, ja tiek paredzēti papildu līdzekļi atlīdzībai. Minētais nosacījums neattiecas uz pavadošo likumprojektu paketi, kas saskaņojami vispārējā kārtībā.";

1.24. izteikt 54. punktu šādā redakcijā:

"54. Informatīvo ziņojumu, ja saistībā ar informatīvajā ziņojumā minēto jautājumu turpmākā rīcība nav paredzēta vai tas nav saistīts ar citu institūciju kompetenci, kā arī Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projektu, ja tas nav saistīts ar citu institūciju kompetenci, nesaskaņo ar citām ministrijām vai institūcijām.";

1.25. izteikt 55.2. apakšpunktu šādā redakcijā:

"55.2. steidzamības kārtībā - trīs darbdienas. Steidzamības kārtību var piemērot tikai izņēmuma gadījumā, ja jautājumu nepieciešams risināt nekavējoties saistībā ar tādu valstij nelabvēlīgu seku iestāšanos, kas skar būtiskas sabiedrības intereses vai valsts starptautiskās, finanšu, ekonomiskās vai drošības intereses. Steidzamība jāpamato pēc būtības, norādot konkrētās nelabvēlīgās sekas. Par steidzamības pamatu netiek uzskatīts iepriekš laikus zināma uzdevuma izpildes termiņa kavējums.";

1.26. izteikt 66. punktu šādā redakcijā:

"66. Ja atzinumos par projektu izteikti iebildumi un priekšlikumi, atbildīgā ministrija izvērtē tos, precizē projektu un aizpilda izziņu. Ja atzinums sniegts pēc noteiktā termiņa, atbildīgajai ministrijai ir tiesības turpināt virzīt projektu iesniegšanai Valsts kancelejā, neprecizējot to.";

1.27. izteikt 68. punktu šādā redakcijā:

"68. Ja atbildīgā ministrija, precizējot projektu, ir ņēmusi vērā saskaņošanas dalībnieku iebildumus un pēc izziņas un precizētā projekta novirzīšanas atkārtotai saskaņošanai piecu darbdienu laikā no saskaņošanas dalībniekiem nav saņemti iebildumi par precizēto projektu, to uzskata par saskaņotu un atbildīgā ministrija sagatavo projektu iesniegšanai Ministru kabineta sēdē.";

1.28. izteikt 69. punktu šādā redakcijā:

"69. Lai panāktu vienošanos par iebildumiem, kas nav ņemti vērā, atbildīgā ministrija novirza projektu atkārtotai saskaņošanai vai sasauc kopīgu starpinstitūciju sanāksmi, informāciju par to norādot TAP portālā vai nosūtot uz atzinuma sniedzēja norādīto e-pasta adresi, ja atzinuma sniedzējs atzinumu sniedzis ārpus TAP portāla atbilstoši šo noteikumu 62. punktam. Atbildīgā ministrija vismaz piecas darbdienas pirms saskaņošanas sanāksmes saskaņošanas dalībniekiem TAP portālā novirza projektu ar papildināto (aktualizēto) izziņu. Saskaņošanas dalībnieki sanāksmei deleģē personas, kuras ir pilnvarotas paust ministrijas (institūcijas) oficiālo viedokli.";

1.29. izteikt 71. punktu šādā redakcijā:

"71. Ja institūcijas atzinumā izteiktie iebildumi nav ņemti vērā un tās pārstāvis starpinstitūciju sanāksmē nav piedalījies vai piecu darbdienu laikā nav sniedzis atbildi par atkārtotai saskaņošanai novirzīto precizēto projektu, iebildumus, kas netika ņemti vērā, uzskata par atsauktiem.";

1.30. izteikt 93.2. apakšpunktu šādā redakcijā:

"93.2. ar padomdevēja tiesībām - parlamentārie sekretāri, Ministru prezidenta biroja vadītājs, Ministru prezidenta biedra biroja vadītājs, Valsts kancelejas amatpersonas, Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja pārstāvis, Valsts kontroles pārstāvis, Ģenerālprokuratūras pārstāvis, Latvijas Pašvaldību savienības pārstāvis, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas pārstāvis, Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes pārstāvis, Konkurences padomes pārstāvis, Datu valsts inspekcijas pārstāvis, tiesībsargs vai viņa pilnvarota persona, plānošanas reģiona attīstības padomes pārstāvis, Nevalstisko organizāciju un Ministru kabineta sadarbības memoranda īstenošanas padomes pilnvarots pārstāvis un nevalstisko organizāciju pārstāvis.";

1.31. izteikt 96. punktu šādā redakcijā:

"96. Lēmumus par izskatīšanai iesniegtajiem projektiem Valsts sekretāru sanāksmes klātesošie balsstiesīgie dalībnieki pieņem vienbalsīgi. Ja vienošanās netiek panākta, projektu noteiktā kārtībā var virzīt izskatīšanai Ministru kabineta komitejas sēdē. Ja vienošanās netiek panākta par nacionālās pozīcijas projektu vai ar to saistītu jautājumu, to iesniedz Ministru kabinetā saskaņā ar normatīvajiem aktiem par nacionālo pozīciju izstrādi, saskaņošanu, apstiprināšanu un aktualizēšanu. Lēmumus par atbildīgās institūcijas noteikšanu uzdevuma izpildē var pieņemt balsojot. Lēmums ir pieņemts, ja par to nobalsojis klātesošo balsstiesīgo dalībnieku vairākums. Ja balsu skaits sadalās vienādi, izšķirošā ir Valsts sekretāru sanāksmes vadītāja balss.";

1.32. papildināt ar 97.1 punktu šādā redakcijā:

"97.1 Ja institūcijas atzinumā izteiktie iebildumi nav ņemti vērā un tās pārstāvis Valsts sekretāru sanāksmē nav piedalījies, iebildumus uzskata par atsauktiem un projektu kā saskaņotu virza izskatīšanai Ministru kabineta sēdē.";

1.33. izteikt 105.8. apakšpunktu šādā redakcijā:

"105.8. Ministru prezidenta biroja vadītājs, Ministru prezidenta biedra biroja vadītājs, kā arī Valsts kancelejas direktors un viņa pilnvarotas amatpersonas;";

1.34. izteikt 105.10. apakšpunktu šādā redakcijā:

"105.10. Datu valsts inspekcijas direktors vai viņa pilnvarotas personas;";

1.35. papildināt ar 107.1 punktu šādā redakcijā:

"107.1 Ja institūcijas atzinumā izteiktie iebildumi nav ņemti vērā un tās pārstāvis Ministru kabineta komitejas sēdē nav piedalījies, iebildumus uzskata par atsauktiem un projektu kā saskaņotu virza izskatīšanai Ministru kabineta sēdē.";

1.36. izteikt 113.6. apakšpunktu šādā redakcijā:

"113.6. likumprojektu par valsts budžetu kārtējam gadam un vidēja termiņa budžeta ietvaru un ar tā sagatavošanu saistītos tiesību aktu projektus (budžeta likumprojektu paketi), ar budžeta izpildes procesa nodrošināšanu saistītos tiesību aktu projektus, kā arī informāciju likumā par valsts budžetu kārtējam gadam un vidēja termiņa budžeta ietvaru un Likumā par budžetu un finanšu vadību noteiktajos gadījumos;";

1.37. izteikt 153. punktu šādā redakcijā:

"153. Tiesības piedalīties Ministru kabineta sēdes slēgtajā daļā, kurā tiek izskatīts nacionālās pozīcijas projekts, ir valdības sociālo partneru un nevalstisko organizāciju pārstāvjiem, kuri ir snieguši atzinumus. Uzaicināmo pārstāvi dalībai sēdē piesaka šo noteikumu 149. punktā noteiktajā kārtībā.";

1.38. izteikt 187.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"187.1. ja ierobežotas pieejamības statuss TA lietā ir atzīmēts līdz lēmuma pieņemšanai Ministru kabineta sēdē:

187.1.1. Valsts kanceleja noformē pieņemto tiesību aktu ar vispārpieejamu statusu;

187.1.2. ministrija informatīvajam ziņojumam, plānošanas dokumentam un citai attiecīgajai informācijai atbilstoši sēdes lēmumam noņem lietojuma ierobežojuma norādes un nodrošina vispārpieejamās informācijas ievietošanu TAP portālā;";

1.39. izteikt 197. punktu šādā redakcijā:

"197. Valsts kanceleja nosūta publicēšanai oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Ministru kabineta izdoto tiesību aktu, kā arī Ministru kabineta atbalstīto plānošanas dokumentu, to apstiprinošo tiesību aktu, informatīvo ziņojumu par politikas plānošanas dokumenta īstenošanu un informatīvo ziņojumu par nozaru attīstības stratēģiskajiem virzieniem. Oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" izdevējs nodrošina saņemto tiesību aktu publicēšanu.";

1.40. papildināt ar 199.1 punktu šādā redakcijā:

"199.1 Ja Valsts kanceleja saņem pieprasījumu izsniegt tiesību aktu ar lietojuma ierobežojuma statusu, tā minēto pieprasījumu pārsūta tiesību akta projekta iesniedzējai ministrijai izvērtēšanai un atbildes sniegšanai pieprasījuma autoram. Ministrija atbildei pievieno attiecīgo tiesību aktu vai pamato informācijas sniegšanas atteikumu.";

1.41. izteikt 214. punktu šādā redakcijā:

"214. Šo noteikumu 213. punktā minēto uzdevumu (rezolūciju) izpildes termiņu nosaka atbilstoši likumā noteiktajam termiņam, kurā Ministru kabinets izdod attiecīgo tiesību aktu, vai, ja likumā šāds termiņš nav noteikts, - atbilstoši likuma spēkā stāšanās termiņam."

2. Šo noteikumu 1.39. apakšpunkts stājas spēkā 2023. gada 1. septembrī.

Ministru prezidents,
ārlietu ministra pienākumu izpildītājs A. K. Kariņš

Finanšu ministrs A. Ašeradens

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumos Nr. 606 "Ministru kabineta kārtības .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: noteikumi Numurs: 448Pieņemts: 15.08.2023.Stājas spēkā: 25.08.2023.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 163, 24.08.2023. OP numurs: 2023/163.1
Saistītie dokumenti
  • Grozītais
  • Izdoti saskaņā ar
  • Anotācija / tiesību akta projekts
  • Skaidrojumi
  • Citi saistītie dokumenti
344736
25.08.2023
87
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"